søndag den 10. marts 2013

Engelsk bulldog

Mit livs andet kærlighed ..

Min fantastisk kone og jeg fik for ca. halvandet år siden den skønneste lille engelske bulldog. Vi var dog så uheldige at damen vi købte vores dengang lille guldklump af var en KÆMPE løgner.

Da vi så ham første gang var det kærlighed ved første blik! Det var nærmere ham der valgte os, end omvendt. Den dag vi fik ham hjem var vi helt oppe at køre og ovenud lykkelige! Men lykken varede kort, da vores lille Anton blev mega syg blot to dage efter..
Ja han var faktisk så syg at han var igang med at skide sig selv ihjel .. 

Da jeg åbnede posen med papirer på Anton, faldt der et litauisk pas ud på bordet og først tænkte jeg at det var en fejl, indtil det viste sig at være Antons pas. 

Klokken var ca. 22, da vi kom ud til dyrelægen. Da vi kom ind fortæller dyrelægen at han i den sidste periode havde måttet aflive en masse engelske bulldogs, da de hverken havde fået vaccine eller ormekur. 

Da vi hørte det blev vi begge slået ud kort, men hurtigt efter fortæller dyrelægen os at vores lille hund bare har en bakterie i maven som kan kureres og at han har fået alle de vacciner han skal have og er chippet. 

Vi fik vores kæreste lille skat med hjem samme aften og vi fik os en forskrækkelse for livet!
Siden har vores lille hund haft sine op og nedture.. Det vil sige at han i starten lå og skreg om natten fordi har var blevet taget for tidligt fra sin mor, og om natten blevet kørt fra Litauen til DK.

Anton er en dyrelæge hund, med både allergi og hudproblemer. MEN han er den skønneste hund, som har den bedste personlighed! Jeg er sikker på at vores nedture har været med til at skabe mange flere opture og et meget stærkere bånd mellem os alle 3.

Jeg elsker vores lille buller! Han er den bedste og kunne ikke forestille mig et liv uden ham! Han bliver 2 år her den 27. marts og det skal helt sikkert fejres med en gave :D

En god ting ved alt dette er at damen vi købte vores hund af ikke må drive kennel eller have dyr selv længere, da hun blev politianmeldt :D

Også er det tid til billeder! 

Min kære kone og skønneste hundehvalp, da vi lige havde fået ham.

Anton da vi lige var kommet ind af døren!


Min lille baby og jeg den aller første nat.









Anton ca. 6 mdr. gammel, sammen med skønne Mette.







Anton på marked med sine forældre. Her er han ca. 1 år gammel.








Her er Anton for et par mdr. siden. Han er rigtig glad for at se sin onkel! :D






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar