onsdag den 6. november 2013

Dårlig humor

Og højt humør :)

Min dag har idag, føltes en smule lang. Jeg har ikke haft så meget at lave på arbejdet og jeg vil egentlig gerne bare have fri. Det gør det ikke meget bedre at der er koldt og det regner. Jeg trænger virkelig til at få fri! Jeg skal bruge min aften på den bedste perfekte måde jeg kunne forstille mig!

Alt i alt, jeg trænger til jokes! Og når jeg gør det, så findes der kun ét menneske i hele verden jeg kan komme i tanke om. Det er J. Shit, hun er fuld af dårlig humor altså ;) 

Jeg skrev "kom med dårlige jokes" og her 15 min. senere er min telefon fyldt med dem og mit ansigt fyldt med smil!

Jeg modtog fx disse..

"- Hvad kander man en lebbe med lange fingre?
 - ingen idé 
 - veludrustet"

"- Hvad kander man en udsmider på en bøssebar?
 - ingen idé
 - Stjernekaster"

" Fisker eller lesbisk.
En varm sommerdag ved et fiskeleje. En ung, køn pige i shorts standser op ved en fisker der sidder og reparerer sine bundgarn. 
Dyb tavshed i 5 min. så siger fiskeren så:
- Hvad er du for en?
- Jeg er lesbisk. svare pigen. 
- Hvad foretager sådan en sig så? Spørger fiskeren. 
- Vi slikker fisse og drikker en masse bajere. 
- Det må jeg nok sige. Svare fiskeren. 
Dyb tavshed i 5 min. Så spørger pigen: 
- Oh hvad er du så for en?
- Indtil for 5 min. siden troede jeg at jeg var fisker."

"Datter1: pappa, jeg er lesbisk!
Datter 2: pappa, jeg er også lesbisk!
Faren: forhelved! Er der ingen i den her familie der kan lide mænd?!
sønnen: Jo mig!"

"Tre små drenge sidder i en sandkasse.
ved siden af står en flot rød Ferrari og en stor sort Mercedes.
Den ene dreng siger: "Når jeg bliver stor, skal jeg være professionel fodboldspiller. Og så skal jeg også have en sådan fin rød Ferrari."
Den anden dreng siger: "Når jeg bliver stor skal jeg være direktør. Og så skal jeg have sådan en stor flot Mercedes."
Den tredje dreng siger: "Når jeg bliver stor skal jeg sutte på tissemænd!"
"Adddrrrrr! Hvad er det for noget sludder?", siger de to andre, "Hvorfor siger du det?"
"Fordi det gør min storesøster ... og det er hendes biler!""

"Der var en lille kvindelig dværg, som havde besvær med smerter i skridtet når det regnede.Til sidst blev det for meget for dværgen, så hun gik til sin læge, og fortalte at hun havde forfærdelige smerter i skridtet når det regnede."Kun når det regner?", spurgte lægen og kiggede uforstående på dværgen."Ja", sagde den søde lille dværg."Okay", sagde lægen, "Næste gang det regner, så kom straks til mig".2 dage senere blev det igen regnvejr, og dværgen skyndte sig til sin læge."Nu er det der igen, det brænder og sviger i skridtet", sagde dværgen, og lagde sig op på briksen.Lægen kørte sin stol til og satte sit hoved ned til skridtet."Ahaaa", sagde lægen, "jeg tror, at jeg ved, hvad der er galt".Lægen tog sin skalpel frem, og førte den imod skridtet. Dværgen var stiv af skræk.Lægen skar stille og roligt, og sagde så, "Prøv at bevæg dit højre ben"."Dejligt", sagde dværgen, "nu er der slet ingen smerter"."Okay", sagde lægen, "et øjeblik", og han gik i gang igen. 2 min senere var han færdig."Prøv nu at bevæg dit venstre ben", sagde han."Utroligt", sagde dværgen, "nu er der heller ingen smerter der. Hvad gjorde du?"."Jo ser du", sagde lægen, "jeg skar 5 cm. af dine gummistøvler""

Hvis ikke i har fået smil på læberne af disse, så ser det slemt ud! Rigtig dejlig aften! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar