fredag den 22. november 2013

Godt, så gør vi det!

Bedre sent end aldrig..

Endelig!- Vil de mennesker tæt på mig sige. Endelig, har jeg taget mig sammen og er begyndt at skrive en bog. En bog om at være mig. Mig og mit (lesbiske) liv er hvad den skal handle om. Starten på bogen er skrevet og jeg vil lige dele den med Jer her, så i måske kan se hvad tankerne bag er.
So, here we go:

"Mit (lesbiske) liv startede den 9. Feb. 1992 på Hjørring sygehus, da jeg kom til verden ved kejsersnit. Jeg formåede nemlig at vende mig forkert da jeg skulle fødes, således mine små søde fødder ville først ud. Allerede den gang var der problemer og drama omkring mig. Jeg har lige siden den dag være på tværs og gjort præcis det modsatte af hvad folk synes jeg skulle og burde, det er ikke bevidst (altid) sådan er jeg nok bare."


Mit formål med bogen er ikke at sætte ild til mit ego, så jeg kan danse rundt om det. Nej jeg vil egentlig bare gerne hjælpe. Hjælpe de små "stakkels" ny-lebber, der sidder derude og ikke ved hvad de skal gøre. Vise dem hvordan det har være for mig.

Så mangler jeg så bare at skrive små tusinde sider mere, men mon ikke de kommer lidt om lidt? Og hvad jeg hurtigt lige kan se på nettet, så tager det ca et år at skrive sin første bog. Så jeg har jo maaaasser af tid ;)
Så nu håber jeg virkelig at der sidder nogle mennesker derude og synes jeg er skide spændende! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar