tirsdag den 16. juni 2015

OITNB

DONE!

Allerede to dage efter sæson 3, var blevet frigivet på Netflix, var vi færdige. Det var ikke meningen at det skulle gå så hurtigt, men lige pludselig var vi bare færdige, tiltrods for at vi havde lovet hinanden at holde igen med afsnittene... Men det var bare så fristende lige at se ét mere også ikke stoppe før afsnit 13 var slut. øv altså! 

Men er vi de eneste der var overrasket over den nye sæson? 
Jeg synes den er god, men på ingen måde hvad jeg havde forventet. Ikke at jeg ved hvad jeg havde forventet, men ihvertfald noget andet. 

Én ting er helt sikkert! Jeg havde håbet på at Poussey og Taystee, var fundet sammen, for de er jo bare for dejlige!!! Selvom Vix, ikke mener de bare skulle omvende en hetero kvinde, så synes jeg altså at de kunne være et super sødt par.

Hey! Har i hørt der kommer en sæson 4? Vi skal kun vente et år mere, før den er her ;) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar