torsdag den 3. marts 2016

Bedstemor


Med slag i .. 

Jeg er åbenbart et sted mellem 60 og 90 år, ihvertfald i følge min svoger. Gg her er jeg ret sikker på det ikke omhandler mine rynker i panden, men blot det faktum at jeg næsten altid hækler. 

Faktisk synes jeg det virker som om det er en trend der er på vej frem.. Og jeg ELSKER Det! Jeg har lærte selv at strikke den gang jeg var 4-5 år gammel og først da jeg var små tyve år lærte jeg så at hækle. Siden har jeg næsten ikke sluppet nålen! Det er et sted jeg virkelig slapper af og smider min hjerne. 

Så skidt med om jeg er 40-70 år ældre i andres øjne ;) 

Er der andre af jer som også hækler, selvom i er unge? :)

(Tihi, jeg har givet dette opslag etiketten #håndarbejde .. så kan i jo tænke lidt over hvor mange der bliver skuffet over at gå ind under den, nu hvor vi er på en lesbisk blog..)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar