mandag den 28. marts 2016

Travlhed og forår

Igår stod det ned i stenger ☔️ øv! Vi forsøgte at bygge udendørs, men det blev alt for vådt og koldt så vi måtte ind og være ☺️ 
Så igår fik vi gjort hele hytten rent og jeg fik smidt lidt mere ud 👍🏼 Også fik vi endnu engang noget træ (et løft) foræret via Facebook - så fantastisk med stor skrald 👍🏼 

Så idag fik vi bygget vores nye hønsegård og malet den også, så imorgen skulle vi gerne kunne sætte noget tråd på den, hvis ikke det regner og stormer mere 💦🌪 

Jeg var helt kold da vi kom ind idag, så jeg måtte hurtigt under bruseren for at få varmen 🚿 Da jeg kom ud havde min skønne kæreste lavet mad - jeg er så forkælet, altså! 😍 

På billedet nederst ses (en væltet havestol 😂)  det hønsehus + gård vi byggede først i påsken og ved siden af ses det gamle hønsehus (med vinduerne) vi har revoneret inden i og bygget ny gård til 🔨


Ingen kommentarer:

Send en kommentar