fredag den 1. april 2016

Nyt hus og sol

Idag er vi blevet helt færdige med vores store hønsehus+gård 🔨 så her til aften har vi flyttet (læs: min kæreste har flyttet dem, mens jeg stod og kiggede på og prøvede at tage mig sammen til at prøve selv at flytte dem) nogle af vores høns over i det nye hus 👍🏼 
Så imorgen står den på endnu en rotation, hvor vores små kyllinger flytte ud i større omgivelser ☺️ Skønt at der snart er helt styr på hænde situationen 😁 

Idag har vi også været en tur på stranden for at tjekke lokation ud til konfirmations fotografering (min kæreste er super dygtig til at tage fotos, så selvfølelig er hun booket en masse her i konfirmationstiden) ☀️ 

Jeg elsker stranden og i det hele taget vand 💦 måske skyldes det at jeg er vandmand ? 🐙  men ihvertfald finder jeg havet meget beroligende og bliver altid super glad inden i når jeg er tæt ved havet ☺️ 

Weekenden står på blandet job og at skule nå lidt mere herhjemme 👍🏼☺️ 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar