torsdag den 26. maj 2016

At have verdens bedste kæreste

Jeps, det har jeg! Og nej, det står ikke til diskution 😉 

Vækkeuret ringede tidligt og min kæreste stille op og arbejde, men jeg blev altså liggende liiiiidt længere 🙈 sengen var bare så dejlig og jeg var i totalt putte humør- så mens hun arbejde fik jeg puttet færdig 👍🏼 

Da jeg så endelig fik min mås ud af sengen og egentligt er klar til at komme i gang med dagen, så siger hun gudhjælpeme: "Gå da ud og læg dig på drømmesengen - der er læ derude" 

Hallo! Hvis det ikke er verdens bedste kæreste, så ved jeg da ikke lige hvad det er! 😍 Så nu ligger jeg her og steger i mit eget fedt, mens hun er praktisk gris og kører rundt med sin 80 årig far og får styr på tingene for ham også 👍🏼 

- ha en fantastisk dag 😃 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar