torsdag den 12. maj 2016

Godmorgen

Ligger i sengen på time to og putter ☺️ Har sovet rigtig godt, på trods af jeg gik i seng og var VIRKELIG forbrændt 🦀 

Igår var der overskyet udenfor, så tænkte ikke at jeg ville blive så forbrændt .. Jeg kan tage en del sol og jeg er egentlig også rimelig hård når det kommer til "kontrolleret svirp" af huden 😉 Men men men, igår skulle jeg lige lægge lidt og få bare lidt farve på maven .. Det skal jeg lige love for jeg også fik 😂 

Jeg faldte i søvn med armene over hovedet så nu er jeg både forbrændt på HELE maven og næsten hele under armen 🙈 

Jeg frygtede at skulle i seng, da jeg tydeligt husker fra andre gange at det med at sove når man er rød, er en by i Rusland 🇷🇺  Men jeg har sovet helt fantastisk i nat 😴 

Nu må jeg op og i gang 👍🏼 Min dejlige kæreste har allerede haft de to første patienter, så det er hvis ved at være på tide jeg får min mås ud af sengen 😊 

Ha' en dejlig dag 🌸 - Røde 🦀🍅😂 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar