lørdag den 20. oktober 2012

Paradis

Drømmene er ikke så langt væk..


Min kone og jeg har siden vi mødtes snakket om at tage på ferie sammen, og i Februar var vi så heldige at blive inviteret på ferie af min far og hans kone. Turen gik til Tenerife, med far, hans kone, min søster, mine brødre, min kone og jeg. Vi havde en rigtig dejlig uge, dog var vejret ikke super godt, men vi fik slappet af og nydt livet :) 

Vi vil rigtig gerne på en længere kærligheds ferie, pengene har desværre bare ikke været til det, da vi ikke har haft fast arbejde det sidste års tid... MEN igår aftes kl ca 18 ringede telefonen og vi fik jobs hos post Danmark, hvor vi begge har været vikarer i en længere periode, så det er jo bare super fedt!! :D

Længe har vores drøm været at komme til Dubai/Abu Dhabi for at se formel 1 på Yas Marina circuit.

Yas Marina Circuit by night









Efter at have læst og hørt om Thailand, er det nok mere os i forhold til at holde ferie! Men, men, men vi drømmer stadig om at sejle derned i vores kommende yacht ;)

Prinsess m class 40m








Hey!! Hvem siger man ikke kan sejle til Thailand? :D

Koh samui beach









Det er svært ikke at drømme sig væk når man ser billeder som det her. 

Den største bekymring for os omkring valget af rejsemål er om vi ville kunne blive "accepteret" i samfundet - her mener jeg om vi kan få lov at holde i hånden, og opfører os som vi normalt gør herhjemme? Vi er ikke et par der over snaver hinanden uden for vores hjem, men vi holder i hånden og et kys ind imellem bliver det da til ;)

Når vi en gang kommer til Thailand er der en masse ting vi gerne vil opleve/se det er fx; orkide farme, scuba diving, ride på elefanter, få massage på stranden med kokos olie, templer, se tekstilfabrikker, se Bangkok og selvfølgelig også de smukke hvide strande med lyseblåt vand! 

Når vi får vores første løn fra post Danmark vil vi prøve at lægge penge til side hver måned, så der er mulighed for at vi kommer afsted inden vi får børn og ikke har tid til bare at være os :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar