onsdag den 17. oktober 2012

Jeg er nemlig lesbisk!

Yup, I'm gay ;)

Grunden til min blog hedder som den gør, er meget simpelt. 
Jeg er nemlig lesbisk! 

Jeg får tit en masse spørgsmål omkring min seksualitet. Oftest skyldes det at mit udseende ikke er så "lesbisk" som mange andre. En kjole, et par stilletter, højt hår, make up og ikke mindst smykker det er nemlig lige mig!

Det feminine udseende er vigtigt for mig, selvom jeg altid har været bund lesbisk.. Den kvindelige krop og den mystik der er omkring kvinder. Ja det kan man da ikke andet end elske!? 

Jeg bliver aldrig en "betonlebbe", som går med hængerøv til langt under knæene, eller som har valgt at kronrange sig, eller har piercinger i hele hovedet. Jeg er ikke selv til det meget hårde look. Selvom jeg sagtens kan trække i baggy bukser, en blazer, en oversize t-shirt og have en stram knold, men jeg gør det altid med et feminin træk.

Når man først møder mig, vil man måske tænke at jeg er en sød og pæn pige.. Men når jeg åbner munden bander jeg værre end en havnearbejder - Siger folk ihvertfald ;)

Mit livs kærlighed er lige omvendt. Hun ligner måske lidt en flab uden på, men når hun så åbner munden og man lærer hende at kende er hun den rene engel :D

Det spørgsmål jeg oftes får er;
"Har du været sammen med fyre?
JA! Jeg undre mig tit over hvorfor det er så vigtigt for folk at vide? 
Er det mon fordi de tænker at man ikke kan være sikker før man har prøvet det? 
Når jeg skal forklare hvorfor jeg er "lebbe", kommer jeg altid med et eksempel:
"Har du lyst til at have sex med en fyr?"
(Her svare de fleste nej)
"Sådan har jeg det nemlig også"
(Skal lige nævnes at dette er sagt til en hetero fyr.)

Jeg sprang meget sent ud. Jeg var 18 år da min familie fik nyheden. Mine venner og veninder har dog vidst det i flere år. Min første oplevelse med den lesbiske verden, havde jeg allerede da jeg kun var 13 år. Jeg havde en "pige kæreste", men jeg mødte meget modgang og fik en følelse af at andre mente det jeg gjorde var forkert. Derfor valgte jeg at være "normal" og gøre som alle andre. 

Siden jeg sprang ud for veninderne, har jeg haft 3 piger/kvinder i mit liv. Alle er vildt forskellige piger, men i marts 2011 fandt jeg mit livs kvinde! Eller det vil sige at hun fandt mig :D same, same just different! 

Min dejlige kone, som på det tidspunkt "kun" var en flirt, ændrede en hel masse i mit liv.
Men det største hun gjorde var at støtte mig i at fortælle om min seksualitet til min familie! Mine forældre har fra første øjeblik det gik op for dem, været MEGET støttende. 

Efter jeg sprang ud, har mit liv ændret sig på alle måder. Jeg er flyttet hjemmefra, jeg har fået en hund, jeg er blevet forlovet og jeg er blevet gift. - Meget typisk lesbiske og ADHD'er at tingene går hurtigt, men det er de skønneste ting der er sket for mig. Jeg synes det er helt igennem fedt at vide jeg i så ung en alder ved hvem jeg gerne vil være sammen med resten af livet.

Selvfølgelige har vi mødt modgang, men jeg ER sikker og hvis i vil vide hvorfor, så kan jeg kun komme på én ting: nemlig at jeg kan se os være lykkelige sammen hele livet igennem og jeg kan se mig selv, stadig være teenage forelsket i min kone om 60 år!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar