fredag den 29. marts 2013

Rod i livet

 

Manglende indlæg ..

 
Jeg vil starte med at beklage at der ikke har været nogle indlæg de sidste par dage! Det skyldes at jeg i øjeblikket her rigtig mange ting i hovedet og rod i livet.
 
Lige nu sker der en masse ting som jeg ikke er klar til at dele med alle. Dog vil jeg love at det kommer til at give mening med tiden!
 
Men min uge har indtil nu set sådan ud:
Mandag: Dejlig lang gåtur med P (P er min skønne veninde igennem næsten 10 år, som jeg havde midstet kontakten med)
 
Tirsdag: Der tog mit liv en drejning og jeg brugte meget af dagen på at tale i telefon.
 
Onsdag: Var jeg i Zoo med M og havde en rigtig skøn dag! Vi hygge rigtig i Zoo og på vej hjem stod den lige på en lækker bøf og gå tur ved stranden!
 
Tordag: Var en mærkelig dag, men aftenen tilbragte jeg med min far, hans kone, mine brødre og søster! Dejlig aften med kortspil og sofa hygge.
 
Idag (fredag): Jeg tuller stadig rundt i nattøj og rydder lidt op imens musiken spiller i baggrunden :)
 
Håber i nyder påsken og et par fridage! :D
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar