søndag den 24. marts 2013

Venneanmodning

Og en dejlig dag ..

I dag har jeg været med min mor i Løkken og snage! Rigtig lækker dag med skøn sol og forårs stemning. Folk er altid lidt mere smilende, når det gode vejr er på vej!

Da jeg kom hjem loggede jeg ind på facebook, og gæt en gang om der ikke var en venneanmodning fra M's mystiske lesbiske veninde (EP).. WOW! Mit lille homo-univers udvides i øjeblikket! Hvor er det skønt at lære nye mennesker at kende! 

Jeg har hørt nogle ting om personen bag venneanmodningen, og glæder mig til at se om de holder stik! Men mon ikke de gør - de kommer trods alt fra pålidelige kilder (M);D

Som jeg skrev i går synes jeg vi trænger til et friskt pust i den her homo-verden! Så jeg håber at at den nu accepterede venneanmodning viser sig at være et godt input! ;)

Resten af dagen står på lækker mad med min mor og "rejseholdet" i tv! I morgen skal jeg se min far og det glæder jeg mig så vildt meget til! Jeg går en rigtig dejlig uge i møde, med masser af familie hygge og zoo-tur med M :D 

Rigtig god søndag fra mig!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar