onsdag den 13. marts 2013

Snydt big time

Lige for næsen af mig ..

I går aftes var Mette og jeg ovre i Føtex og handle, lige inden lukketid. Da vi står i køen kommer der en ung mand og stiller sig bagved, han løfter vores stav (den ting man ligge mellem købene) og ligger sin ene vare ned sammen med vores for at være sjov .. HAHA! 
Nå ikke! Men han fjerner den så alligevel og vi fortsætter vores køb. Da jeg skal til at betale opdager jeg en vare der ikke er vores, Mette siger den er god nok og jeg kan ikke se hvad det er, så jeg køber den bare med. 

På vej ud af butikken spørger jeg hvad det er, men der vil Mette ikke sige noget, udover at det er en overraskelse til i dag.

Hele aftenen i går gik jeg og tænkte på hvad det kunne være! Jeg tænkte på kaffefløde, nutella og cocktailpølser. 

Da vi vågende i morges fik jeg besked på at blive liggende i sengen, og det gjorde jeg så! 
Da jeg stod op, duftede hele hytten super lækkert, men jeg kunne ikke placere duften.. 

Da jeg kommer hen til vores spisebord bliver jeg mødt af dettte syn:



Min skønne kone havde simpelthen købt ind til at bage croissanter. Det var så super lækkert at vågne op til! Det er sådan nogle ting der gør at man kan blive ved med at forelske sig i sin partner! Det var en rigtig dejlig start på dagen! :D







Ingen kommentarer:

Send en kommentar