lørdag den 12. oktober 2013

Eventyr

Here we go .. 

Nå! Så, så man så lige lebben (mig) springe på toget i Frederikhavn og først springe ud af det ved endestationen, som er (hold nu godt fast!!) Københavns hovedebanegård! Det er for vildt, er det ikke? Jeg har ikke sat mine ben i vores kære hovedestad siden jeg var på studietur i 8. klasse, så det må hvis også være på tide. 

Jeg skal til København for at besøge nogle møg lækre damer, og forhåbentlig berige mit liv med nogle helt fantastiske oplevelser! Faktisk er det lidt en løgn når jeg siger jeg skal til København, for jeg skal bo ved side P og K i Hellerup! Ja fucking! 2900 Happiness, intet mindre. 

Jeg glæder mig til at blive vist rundt i det Københavnske og mærke storbyens sus. Det er jo lidt noget andet end nordjylland hvor jeg normalt befinder mig. Jeg glæder mig til at se hvor stor forskel der er på folk i storbyen og i forhold til folk fra min lille trygge hjemby. Og ikke mindst glæder jeg mig til at se nogle homoer! Der må være nogle der "skaber" sig lidt og falder ud i mængden. 

I mit lille nordjyske homounivers, er der ingen/meget få der på den måde falder ud. Vi ser alle (hvis jeg skal sige det) ganske "normale" ud. Nu trænger jeg bare lidt til at se noget andet end det jeg ser til hverdag. 

Så hvad har du at byde på København ? Vis mig det bedste og det værst. Jeg er klar til dig, er du klar til mig?

Btw, har jeg lovet mig selv og nok også mindst én anden at jeg vil smide alle mine hæmninger og bekymringer! Bum! Så mon ikke der kommer nogle sjove indlæg inden onsdag? - hvor jeg igen vender næsen mod den friske havluft og mit job. Ja tænk en gang jeg har fri i hele to dage! Gad vide om verden går under nu? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar