onsdag den 16. oktober 2013

København

Tur - retur ..

Så vender jeg igen min nordjyske snude hjemad,  efter et par dage i det Københavnske. De sidste par dage har været i selskab med nogle skønne damer. Det var helt fantastisk at stige ud af s-toget lørdag aften også møde P og K. Selvom vi ikke ser hinanden så tit, så er intet ændret når vi mødes, så de stod klar med kram og dårlige jokes! 

Allerede nu sidder jeg og savner København, og det er kun små 4 timer siden jeg tog afsted. Det handler i bund og grund nok om at der i København altid kommer en bus/et tog mere senest en halv time efter.. Det sker ikke i jylland! Lige nu sidder jeg i toget og er ca halvanden time forsinket og mit tog kører ligepludselig ikke længere end til Aarhus. Jeps, på tur med DSB ;) Dog har jeg selskab af en børnhave og to hunde, så der er liv og glade dage. Jeg sidder i øjeblikket og smågriner om nogle af de kommentarer børnene kommer med, amen så herligt! :) 

Også kommer jeg helt sikkert til at savne den her helt fantastisk og søde pige, jeg fik fornøjelsen af at møde derovre! Hun er SÅ sød og jeg har brugt næsten hver eneste aften på at ligge og putte med hende. Hun er godt opdraget og er altid med en romantisk tur i skoven en søndag, eller en sen aften tur. Tror lidt jeg er forelsket.. Men hun har en kende dårlig ånde, så det blev ikke til mere end lidt flirten på afstand, selvom hun flere gange lagde op til et vådt kys, det var ihvertfald det blik hendes øjne sendte mig. Hun er bare slet ikke til at stå for! Så smuk en pige altså!


Gud ja! Jeg har fået endnu en tatovering. En "jeg er ung og vild"- tatovering. Fandme så! Jeg trængte til at der skulle ske noget og wupti så var der sgu lige en firkløver på min højre arm. Min lille nye tatovering symbolisere mine søskende og jeg. Hver gang jeg kigger på den bliver jeg mere og mere glad for den. Den skal være et symbol på en nyt start i hvert af vores liv, og jeg skal lærer at give slip og lade vær med at lege mor. Jeg skal nok tage et ordentlig billede af den når den er færdig med at hele. 


Det kommer et indlæg mere idag, men lige nu skal jeg skynde mig at komme på job :) Ha' en finurlig dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar