tirsdag den 8. oktober 2013

Følelser

Og bryllupsdag .. 

Idag har jeg brylllupsdag. Det er mærkeligt, når jeg om ca 1 uge har været separeret i et halvt år og derfor kan søge om skilsmisse. Da jeg sagde "Ja" til min soon to be, eks kone, havde jeg ikke troet at jeg skulle stå her som næsten skilt på vores bryllupsdag. Men livet er så dejlig uforudsigeligt. 

Jeg har stadig kontakt med min eks kone og det er skønt, vi stadig kan sende en sjov lille sms til hinanden på en dag som idag. Vi har skrevet tillykke til hinanden. Nok egentlig mest i sjov, men inderst inde gør det nok også lidt ond på os begge. Vi blev jo ikke gift med hensigt på at blive skilt. Men vi er begge unge og kan nå at få mange flere eks koner endnu, So hello all you single ladies out there! ;) 

Mange piger drømmer om et stor og fantastisk bryllup, og det har jeg selvfølgelig også gjort, men på samme tid har jeg også altid været bange. Bange for at skulle blive skilt. Skilt! Ligesom mine forældre blev det den gang jeg var helt lille. Ikke at det nogensinde har gjort mig noget at de var skilt, for det har aldrig været et problem, da de har været gode til det at være skilt. De har fået det hele til at fungere og vi har aldrig lidt under det! Men nu står jeg her som 21 årig og er snart skilt. Det er alt hvad jeg var bange for. 

Men én ting er helt sikkert! Jeg har lært om kærlighed og hvad det virkelig vil sige at elske et andet menneske. Hvad det vil sige at skulle bryde et løfte om "til dødens os skiller". Det gør ondt, uanset om man er den der går eller om man er den der bliver efterladt. Kærlighed er en sjov størrelse..

Men nu har jeg snart fri også vil jeg hjem og få overblik over mit tøj, så jeg kan begynde at pakke til på fredag, hvor jeg drager over sø og land! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar