lørdag den 5. oktober 2013

Dinner with a hot blonde

Lyserød lørdag ..

Idag sættes der fokus på brystkræft og mange steder i Danmark kan man se den lyserøde farve. Jeg må indrømme at jeg personligt ikke havde husket det var idag. Det ærger mig en smule, da jeg normalt plejer at sende mine bedstemødre en kærlig tanke fra morgenstunden. Men det blev så bare lidt senere end normalt. En kærlig tanke og et inderligt savn. Mine bedstemødre afgik begge ved døden da jeg var ganske ung, men de minder jeg har med dem er så dyrebare for mig, at jeg ikke kan sætte ord på det. 

Jeg ved hvad kræft kan gøre ved et menneske og en familie, så jeg håber alle der har mulighed for at støtte op i kampen mod kræften vil gøre det. Ikke nødvendigvis med penge, men bare være med til at sætte fokus på det. 

Jeg fik for nogle år tilbage en sløjfe tatoveret på mit venstre håndled, sådan jeg altid vil kunne mindes mine bedstemødre. De var nemlig familiens bånd på hver af mine forældres side.. Så de vil altid binde os sammen og sammen kan man mere!


Men idag er bestemt ikke en dårlig dag, for jeg skal bruge min aften i selskab med 6 bryster, altså 3 par. Den står nemlig på lebbe hygge med SM, V og N. Indtil videre er der god mad på menuen og et spil pool til dessert. OG måske lige én enkelt .. Måske .. 

Igår aftes da jeg kom hjem efter en kort, men travl dag på job, stod den på røde bøffer, broccolisalat, kartofler i ovnen og levendelys-hygge med søde SM. Jeg er så træls en type at jeg lige tog et billede af det, for synes da ikke i skulle snydes ;) 



Rigtig dejlig weekend til Jer alle :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar