lørdag den 2. november 2013

Hvem har bukserne på

Og hvem står ved kødgryderne ?

Jeg er flere gange blevet spurgt hvem der er manden og hvem der er damen i mine forhold. Det er sjovt hvordan nogle ikke homoseksuelle mennesker gerne vil sætte kønsroller på. Måske er det bare mig der oplever det, men jeg kan ikke forstå hvorfor der er behov for at sætte os i de båse? 

I mit sidste "forhold" (ja i gåseøjne, vi fedtet lidt rundt i en ond cirkel i et par mdr) var hun meget maskulin af udseende, mens jeg er mere feminin. Når vi lå og puttede kunne det ligeså godt være mig der var "store ske", som det kunne være hende. Og har begge stået ved kødgryderne, vaskemaskinen, men vi har også begge samlet kommoder fra IKEA, og renset afløbet, så for mig er der ingen kønsroller. 

Sådan har det egentlig været i alle mine forhold. Jeg ligner måske en sød lille pige, men jeg kan altså lige så godt tage fat og lyde som en havnearbejder når jeg åbner munden. 

Så for mig at se er der ingen kønsroller i et lesbisk forhold. Skal selvfølglige ikke sige at det ikke forekommer i nogen forhold. 

Fandt lige et billede, som viser meget godt hvad jeg mener ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar