torsdag den 31. oktober 2013

Når et kapitel slutter

Begynder et andet .. 

Egentlig kommer ordene fra en super sød og klog kvinde, jeg så småt er ved at lære at kende. Men de har sat nogle tanker i gang hos mig og fået mig til at indse det ikke behøver være helt dårligt når ting afsluttes. Lige i øjeblikket er jeg ved at afslutte en række ting og jeg håber inderligt at de kan være med til at nogle gode nye starter!

Det kunne lyde som et kæreste par der har slået op, og det er det på en måde også. Min kære roomie M og jeg har nemlig slået op! Vi har nemlig sagt vores lejlighed op og skal flytte hvert til sit. 

Mange vil eller tror måske allerede vi er uvenner og at det er derfor vi flytter hvert til sit, men sådan er virkeligheden ikke. Nej den er ganske simpelt og udramatisk. Ingen af os har før boet alene og nu synes vi begge det kunne være på tid at prøve :) 

Jeg glæder mig til at komme og besøge M og Foxy i deres nye lejlighed og drikke M en kæp i øret så jeg kan sove på sofaen!

Jeg har lært rigtig mange ting om andre, men bestemt også om mig selv ved at have en roomie. Jeg har lært at give plads og måske ikke altid gøre tingene på den måde man lige havde forestillet sig. Men jeg tager en rigtig god oplevelse med mig videre herfra og ser tilbage på vores tid som roomies med et smil. 

Alle jer der kender os (eller er venner med os på facebook) ved hvordan vi kan skændes så dørene smækkes, feste så tingene går i stykker, grine så vi græder, men vigtigst af alt så er vi venner på en helt særlig måde! 

Igår aftes kl meget sent, begyndte vi (dumt nok) at diskutere politik. Det er sjovt som vi er så enige i mange ting, men bestemt også uenige i mange andre. Vi fik os en diskussion hvor vi var dybt uenige, og hvis man er nabo til os, ville man helt sikkert tro vi var gift, for bølgerne gik højt, men 5 min. senere sidder vi i sofaen og griner af det hele. 

Jeg kommer til at savne at have M at komme hjem til efter en lang dag på arbejdet. Eller at blive vække af hun banker på døren og spørger om jeg er med på morgenmad. Eller at dele en vask med tøj.

Men det bliver også en kæmpe udfording at skulle bo alene for første gang i mit liv nogensinde. Og jeg ved jeg kommer til at ringe, skrive og besøge M som aldrig før! 

Jeg vil aldrig kunne glemme vores roomie tid sammen! Du er sgu noget helt særlig M <3 Lots of love to you my dear!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar