torsdag den 7. november 2013

Ingen grund til at sige noget

For vi ved det alligevel begge to .. 

Her til morgen sad jeg i toget og ind kommer en ung pige. Hun sætter sig skråt overfor mig. Hun kigger på mig, og jeg på hende. Hun smiler en smule genert og sender et smil tilbage. Jeg tænker "Hun er 100% lesbisk". Hun bliver ved med at søge mine øjne og da jeg overgiver mig og kigger hende lige i øjnene går det op for mig at at jeg "kender" hende. Det er jo en af lebberne fra BF/GF.

Jeg kan se på hende at hun først bliver helt sikker på det er mig, da jeg smiler og får sendt et lille nik hendes vej. Hun sender et nik tilbage og slår genert blikket ned. 

Jeg fortsætter med at lade som om jeg har travlt med en masse for at undgå den pinlige situation der kunne opstå. Jeg har nemlig aldrig mødt pigen i virkeligheden. Men jeg har tilgengæld skrevet en masse med hende og skulle også have mødt hende, men droppede aftalen i sidste øjeblik da jeg fandt noget andet jeg hellere ville jagte. 

Mens jeg sidder der og håber på stille at forsvinde, får jeg en snapchat. En snapchat fra HENDE! Nu bliver det for alvor mærkeligt!
Men jeg tjekker hendes snap, det er et billede af gulvet med ordene "min kæreste kommer på næste gang". Jeg kigger over på hende og sender nogle forvirret øjne.. Har hun en kæreste? Den her pige kontaktede mig nemlig for nyligt, på en ret upassende måde. Så noget kunne tyde på at hun glemte at hun havde en kæreste natten til lørdag. Og at kæresten bestemt ikke ved jeg findes. Hvilket også er ligemeget eftersom jeg ingen interesse har i hende. Men derfor er det ikke okay alligevel.

Hun kan åbenbart spore min utilfredshed. Hun sender endnu en snap af gulvet "ikke sig noget til hende". Jeg kigger over på hende med et fast blik og ryster på hovedet. Hun ser skræmt ud. 

Længere nede i toget kan jeg se endnu en lebbe. Hun kommer målrettet i retningen mod mig. Stopper ved pigen bag snapsene og giver hende et kys mens hun sætter sig ved siden af..
Der har vi jo kæresten.. Nej hvor hyggeligt! Så er det jo næsten som at være til familie fest. 

Nogle gange er det bare ikke særligt hyggeligt at møde folk, man ikke lige var klar på at møde. Men hun og kæresten forlod toget og jeg fortsatte mine rejse i fred. 

Jeg er ret sikker på jeg ikke hører mere fra hende.. Hvilket passer mig helt fint! Er jo heldigt at jeg allerede har solstråler der skinner på mig andre steder fra :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar