mandag den 18. november 2013

Meet the Fockers

Hos os er det okay at gå efter eks'en ..

Jeg som ikke skulle have en kæreste nogesinde, eller ihvertfald SLET ikke i år, har fået mig en kæreste. En sød kæreste! En ny lebbe eller det vil sige en "brugt og gammel lebbe" for egentlig er hun en eks flirts eks kæreste. Ja det er heller ikke super nemt for os selv. Men det føles rigtigt. Sådan helt rigtigt.
(Min kæreste bliver fra nu af Vix her på bloggen.)  

Egentlig er jeg ret sikker på vores fælles eks (kæreste og flirt) ikke er super glad eller ligefrem sidder og hepper på vores forhold. Men når man er lebbe ved man også at ens eks som regl alid ender op med en man kender, eller i det mindste en der kender en man kender. 
Sådan er det bare! Ved os er det nemlig tilladt at gå efter eks'en.

Jeg kender flere hvems veninder ender op med eksen. Selvfølelig bliver man ligeså såret som man gøre hvis man var hetero, men der bare andre regler. Det er som om vi godt ved vi er i undertal og derfor er nød til at bytte og dele ekser. Det er altid sjovt at sidde og snakke om ekser og flirts for egentlig skal der ikke ret mange til at forbinde os alle sammen. 

Nå, men jeg skulle så her i lørdags møde resten af svigermekaniken! Vix havde på forhånd varmet mig godt op med navne og en smule baggrund på dem alle. Jeg følte selv at jeg var ret godt med. Allerede inden jeg havde mødt dem havde jeg en god fornemmelse. En fornemmelse af en sjov og skide mærkelig familie..

Oh boy! Jeg fik ret. De er sgu noget helt særligt og helt for dem selv. Aldrig har jeg mødt en flok mennesker som er så meget sig selv og så sjove på én gang! Humøret var i top da jeg lørdag nat ramte puden. 

Jeg glæder mig til at lære dem alle sammen bedre at kende.. Og ikke mindste til at grine (med)af dem! ;) 

Hov forresten, jeg glemte helt at fortælle Vix satte mig til salg på facebook.. Der var rigtig god stemning bagefter, kan i nok forestille jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar