fredag den 10. januar 2014

Jeg tror på hvad svigermor siger

Tarot kort ..

Første juledag brugte Vix og jeg på farten (som altid). Vi kørte fra nord til syd. Da vi ramte syd, stod den på familie hygge med svigerfamilien. Som så mange gange før kom vi ind på det spirituelle. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har i løbet af de sidste par år oplevet nogle ting som ikke rigtigt kan forklares. 

Jeg ved godt der sidder nogle læsere derude som er skeptisk og det er helt okay, jeg vil ikke prøve at overbevise nogen om noget. Jeg vil dog sige at jeg tror på der findes noget mellem himmel og jord som ikke kan forklares. 

Første juledag gik snakken på orbs som er små "fnug" af energier der flyver rundt i luften. Min svigermor har en rigtig god telefon, hvor der er et super godt kamera i. Kameraet er så godt at det kan fange disse orbs når der filmes. Så vi filmede løs og lært lidt nyt om energier. 

Snakken går og jeg fortæller at jeg rigtig gerne vil spås eller ha lagt Tarot kort. Det viser sig at svigermor er lidt af en "troldkvinde" så hun fanger hurtigt en pakke med tarot kort og invitere Vix og jeg med hen til spisebordet hvor der nu skal spås om fremtiden. 

Hun blandender kortene og jeg beder hende stoppe efter noget tid. På den måde ved alle til stede at det er helt tilfældigt hvilke kort der kommer frem herefter. Hun lægger et bord op (som det hedder) og alle kort passer på mig. De passer ikke bare, de passer PERFEKT på mig! Måske jeg selv tolker på de ting der blev sagt eller fik dem til at passe, men én ting som ikke kunne tolkes forkert, var da kortet "the sun" blev lagt op. Vix og jeg kiggede på hinanden og så ned på kortet og igen op på hinanden. 

Lige siden Vix og jeg lærte hinanden at kende har jeg kaldt hende min solstråle, så at netop det kort kom på bordet tvivler jeg på er tilfældigt. Og endnu mere efter det blev lagt op under den kategori der hedder fremtid. Så uanset hvad, så tror jeg på hvad svigermor siger! 

God weekend :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar