tirsdag den 18. februar 2014

Grin

Og storbyen ..

Så er jeg endelig tilbage med et nyt indlæg. Beklager vente tiden, men jeg har haft en smule travlt..

Jeg kidnappede fx Vix i fredags efter arbejde. I mandags besluttede jeg, at det var tid til en weekend oplevelse. Det blev en tur til Kbh, med hotelophold og shopping. 
Mandag begyndte planlægningen og i løbet af ugen var helt på plads. Vix vidste ingenting, eller hun troede vi skulle til Aarhus på Aros (undskyld jeg løg for dig). Det var først Fredag da jeg hentede hende på job og bad hende om at sætte sig ind i på passagersædet at hun kunne lugte den lusket stemning. 

Istedet for at kører mod Aarhus, kørte jeg mod Odense, og jeg kunne se forvirringen i hendes øjne. Hun tog det dog helt roligt, mens hun stille prøvede at gætte sig frem til hvor vi skulle hen. Egentlig tror jeg hun havde en idé om det, men den blev først bekræftet da vi kørte hen over storebælt. Vi skulle til Kbh. 

Et par hyggelige roadtrip timer tjekkede vi ind på et lille hotel i Kastrup. Vi var dog blevet godt sultne, så lidt mad skulle vi ud og finde. Det gik også super med at finde frem til Jensens, dog havde vi ikke taget højde for at det var Valentinsdag.. Så vi sad som sild i en tønde, men vi havde det sjovt! Pisse sjovt faktisk. Vi grinte og grinte. Og her gik det op for mig at jeg er pisse heldig, ikke bare med at have den skønneste kæreste i verden, nej!- jeg har en kæreste der kan få mig til at grine som ingen andre! Vi kan kører hinanden helt op/ud hvor vi er de eneste der forstår joken, og hvor er det skønt. 

Vi kiggede rundt og så andre par sidde med deres mobiler, eller bare kigge rundt uden egentlig at have noget at snakke om.. Så trist det må være! 

Og nu skal der så nok være en eller anden lyseslukker type der vil sige "bare vent til det blive hverdag ved jer", men kære lyseslukker, det bliver aldrig hverdag ved os! Aldrig. Det har vi det simpelthen alt for sjovt til. 

Fx bliver vi også tit "offer" for "mobning" af familie og venner da vi ikke har tv-pakke. Mange kan ikke forstå hvordan vi kan leve uden, men vi har simpelthen så meget andet sjovt at lave. Et lille eksempel er at da vi var afsted i weekenden på hotel, hvor der var tv med pakke, rørte vi ikke betjeneren en eneste gang. 
- Så tosset børn leger åbenbart bedst! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar