tirsdag den 11. februar 2014

Alder

Og udseende .. 

Flere og flere kvinder vælger at få en hånd fra knive og sprøjter når de bliver ældre.. 
Min blog, den gamle svinger, sender en sms til J, og fortæller at den synes den er kommet til at se lidt slidt og gammel ud. Straks efter har J et helt nyt og flot udseende klar til den. 

Synes i ikke den er blevet super lækker? 
- Jeg ved godt man lige skal vende sig til det, og at det er første gang i halvandet år det ikke er et stort og lyserødt træt man møder på bloggen, men jeg er sikker på det her bliver hvad man forbinder med Yup I'm Gay-bloggen :) 

Nå, men hvorfor så lige det her logo.. Ja det er sgu egentlig et godt spørgsmål! For egentlig er grunden meget simpel, jeg synes nemlig bare at, det var meget pænt (nordjysk for; pisse fucking smukt). 

Dog er jeg efter lidt tid og analyse kommet frem til at det er afspejler mig/bloggen meget godt, da 1) jeg er et meget frit menneske (tid til at kaste op, men det er jeg (fandme, så)). 2) Regnbuefarverne er tilstede, og hvad er mere bøs' bøs' end det? - Intet! 3) Hvem kan stå en smuk fjer? - Ingen. 

Så velkommen til bloggens nye logo! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar