torsdag den 20. februar 2014

Må man godt det ?

Eller støder det bare folk ? 

Må jeg og min kæreste som lesbisk par gerne lægge et billede på nette hvor vi fx kysser? 
- Ja vi må (Sguda) så!!!
Vi har ligeså meget ret til at lægge billeder ind som alle andre. Også er jeg faktisk ligeglad med om det støder hr. og fru Danmark. Det er min kærlighed til et andet menneske som vises også burde kønnet egentlig være fuldstædig ligemeget. 

Jeg synes det er forkasteligt at nogen mener det provokere mere end hvis vi blot var en dreng og en pige. Hvorfor skal kærligheden ikke vises og fejres når den er lesbisk? Den er jo ligeså "ren" som kærligheden mellem en mand og en kvinde. 

Inde i mit hovede er der noget galt når folk ikke hylder kærligheden. Jeg ved godt dette ikke kan sammenlignes, og dog alligevel vil jeg gøre det - Hver eneste dag lægge mindst en af mine venner et billede op af sit dyr på facebook (Jeg skynder mig lige at sige de mennesker IKKE har sex med dyrene, men blot elsker deres dyr!). Hvorfor er det okay at hylde sin kærlighed til et dyr, men ikke til et menneske af samme køn ? Jeg forstår det simplethen ikke..

Skulle vi ikke nogle gange hive det kosteskaft ud af røven og slappe lidt af og bare nyde at folk gerne vil vise kærlighed, eller smide de små sko og nyde at det er kærlighed selvom den er lesbisk ? 

Lad os slutte med et billede af lesbisk kærlighed eller som jeg kalder det kærlighed.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar