fredag den 21. februar 2014

Afhentning

Og nysgerrighed ..

Min skønne kæreste begyndt for et par uger siden på nyt job. Jobbet er i en mande-præget branche, så derfor er der naturligvis også flest (unge) mænd ansat. 
Faktisk tror jeg ikke at der er mere end en kvinde ansat i den afdeling Vix er i. 

Nå, men jeg kører altså Vix på job om morgenen så jeg kan have bilen mens hun er afsted. Det betyder hun bliver afleveret foran sine kollegaer (som af og til kan være reeeet god tid om at ryge). Det betyder også at de er publikum til den (helt store) afskeds scene vi skal igang med. Faktisk er det bare et enkelt eller to kys ude foran bilen, før Vix forsvinder ind på job og jeg kører tilbage til Jylland igen. 

Som før nævnt kan nogle af hendes kollegaer være temmelig længe om at ryge, ellers skal de lige gå en ekstra rundt om bilen, og jeg er sikker på det ganske enkelt skyldes deres nysgerrighed. De skal lige se om hende den nye - Lebben, kysser sin kæreste. 

Og hvor er det egentlig sødt! Jeg kan ikke lade vær med at trække på smilebåndet og nyde mine et til to kys med publikum på - Man er vel lesbisk ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar