mandag den 3. marts 2014

Sko

Og mange ben ..

Det gik igår op for mig, at jeg for første gang nogensinde har en kæreste der bruger samme størrelse i sko som jeg selv! Det er så pisse fedt. Vi kan begge bruge alle skoene i huset, dog tror jeg, at jeg ville have svært ved at holde min latter tilbage hvis Vix kom spadserende i et par af mine stilletter. Men i princippet kunne det lade sig gøre og det altså en win win! Jeg har fx lånt/overtaget et par af Vix "gamle" all stars, og det er lige mig, så jeg er godt tilfreds!

Det er super fedt at have "fået" så mange sko (hvis man tæller sammen), bare ikke når man får besøg af en stor, fed, klam, kæmpe JAGTEDDERKOP! Ihvertfald ikke når svinet vælger at søge dækning i eller omkring skostativet!!!

Jeg plejer ikke at være super bange for edderkopper, og aftenen inden vi fik besøg af denne KÆMPE (!!) slog jeg også en anden ihjel uden at blinke, mens Vix stod og var helt ulykkelig. Det samme sker faktisk da vi (Vix i første omgang) får øje på Kæmpen, men denne gang lader jeg åbenbart hendes utryghed påvirke mig. Så det ender med jeg er en lille tøs der står og skriger, mens Vix undersøger skoene én for én  og til sidst overmander den "farlige" kæmpe! Fy for en skefuld - jeg kan få en helt ulækker følelse når jeg tænker på den store edderkop.. Føj! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar