onsdag den 23. april 2014

Ferie

Skimmelsvamp, menstruation og svigerforældre ..

 Så gik påsken også. Meget hurtigt, faktisk, men sådan er det jo altid når man har det sjovt. Vores påskeferie kom på spontan vis til at indeholde en tur til Malmø. Egentlig ville vi have været i Berlin, men mit kæreste pas var taget på afveje og Vixens var gået på pension, så vi måtte sadle om til et land hvor pas ikke var nødvendigt, og jeg ville gerne se Sverige, så det var jo oplagt! - Min Sveriges lyst er sjovt nok kommet efter mange hyggelige stunder foran svensk tv med svigermuts. Hun er en lille (læs: kæmpe) fan af svensk og tysk tv. 

Nå tilbage til turen.. Vi bookede os ind på fire stjernet hotel i Lund, hvor vi fik et super lækkert værelse med skøn indretning og stort badeværelse, så der var ingenting at klage over. Morgenmad var det også med i prisen, og det kan en nordjyde som mig jo godt lide! Tiden oppe i Sverige brugte vi inde i Malmø hvor den stod på alt fra shopping, til kultur oplevelser. Skide hyggelig tur, med bil-hygge-sang, café spisning, umulig vejfinding og bedst af alt - massere af kærlighed!

Mandag vendte vi igen hjem til vores lejlighed, der blev dog kun kort, for efter ca tre måneder med MEGA dårligt indeklima, konstant hovedepine og træthed udover det sædvanlige, kunne vi simpelthen ikke holde ud mere, så vi måtte flytte. Flytte ud til svigerforælderne og belejre deres soveværelse som to små KZ'ere. Det er nok ikke alles drøm at man som 22 og 23 årig er nød til at flytte hjem til henholdsvis forældre og svigerforældre, men hvad gør man ikke for at slippe for næseblod på daglig basis og skimmelsvamp.. (Forresten så skal jeg fortælle jer om mit besøg med tre voksne mænd (håndværkere), men det må blive en anden gang)

Ej vi hygger os og nyder at kunne være lidt tæt på familien for en gangs skyld! Indtil videre tænker jeg at vi besætter dem lidt endnu og ser hvad tiden bringer - Håber de læser med og tænker at det er en pisse fin idé!!! (kryds fingre) 

Nå, nu vil jeg ligger mig i ske med min ret (læs: Mega) lækre kæreste, så hun kan smitte mig med lidt hormoner- i need to bleed, now!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar