onsdag den 16. april 2014

Jordbærtærter

Og nordjylland ..

I mandags fyldte min smukke kæreste 23 år og det skulle selvfølglige fejres med alt hvad det nu indebære. Søndag eftermiddag indtog hele svigerfamilien hytten, også var er ellers lagt op til hygge. Vix blev dynget ned i gaver, boller og jordbærtærte, så det halve kunne have været nok, men jeg er sikker på hun nød det! Det er jo ikke en skam at blive ældre når bliver fejret på den måde. På selv dagen fik jeg æren af at inviterer hende ud at spise, og derefter tabe ikke bare én gang, men hele tre gange til hende i pool - jeg lod hende selvfølgelig vinde, da det var hendes fødselsdag - host host .. ;)

Om få timer (når tøretumbleren er færdig og bilen har fået nyt oliefilter) går turen nord på. Vi tager nemlig et smut hjem til min familie, hvor den de næste to dage står på påske hygge med forældre og søskende. Ih hvor jeg dog glæder mig! Synes det er ved at være tiltrængt at se dem alle sammen.. Og især min mor! Hun er jo min lille helt - også når hun liiige ringer for at minde mig om at pakke det rigtige tøj den her gang! Det er nemlig ikke altid jeg lige har hovedet med mig når jeg putter sommerkjolerne i tasken til juleaften eller når jeg pakker store striktrøjer til en strand tur. (okay jeg overdriver, but you get the picture) 

Ellers tror jeg det vildeste der er sket er at vi har sagt vores lejlighed op uden at have et nyt sted at bo, yup living on the edge! 

- ps. Så er vores sofa tilsalg, hvis nogen står og mangler sådan en lækker fætter! :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar