fredag den 4. april 2014

Lejlighed

Og ænder ..

Selvom man bor i lejlighed kan man altså godt have naturen helt tæt på. Det havde Vix og jeg fx igår morges, da en (hvad den selv synes, smuk) and banket på ruden med næbet. I første omgang kunne vi ikke finde ud af hvor lyden kom fra, men da jeg rullede fra stod hele familien And foran vinduet. Senere på dagen smed vi lidt brød efter dem - Altså vi fodret dem, lige ved siden af vores hovededør. Det må siges at være første gang jeg har prøvet det!

Ellers er der hvis ikke sket det vilde. Eller jo! Vi har været ude og investere i endnu en lebbe ting. Vi har gudhjælpemig købt en håndbold! En rigtig håndbold! Det betyder så også at jeg lever i frygt. Jeg frygter nemlig at vores lille lejlighed skal midste et vindue eller en 42" fladskræm - for nok er vi P-I-S-S-E gode til at kaste og gribe, men det lille svin kan jo smutte ud af hånden på en, for ja vi griber nemlig kun med én hånd, så proffe er vi nemlig herhjemme.. Det skal dog siges at det endnu ikke har været tæt på at gå galt, så jeg er sikker på lille Vixen får kastet en håndbold efter sig når hun træder ind af døren, bare for at friste skæbnen..

Du godeste, jeg har helt glemt at fortælle at folk glor! Ja når jeg tager min smækre kæreste i hånden og vader rundt i en stor by, så glor folk fandme. Men når jeg står og snaver hende midt i frugten i føtex i vores lille by, så gider ingen at dreje hovedet efter os.. Jeg forstår det altså ikke - Hvorfor er det kun i de store byer ? Burde det ikke være der hvor folk netop var vant til at se homoer ? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar