mandag den 7. april 2014

Wow!

She is something .. 

Kender I det hvor en person kan gøre det vildeste ting ved ens humør? 
Det gør jeg! Min pisse søde kæreste kan virkelig finde nogle følelser frem i mig som jeg faktisk ikke vidste var mulige at finde. Det er både når det kommer til glæde, hvor hun formår at få mig helt op at flyve over de lyserøde skyer, men det er også når det kommer til vrede! Hun kan om nogen sætte mit pis i kog.. Og hvor er jeg dog glad for det! Hvor er det bare pisse fedt at have en kæreste der har en reaktion. 

Jeg har tidligere været i forhold med nogle meget passive partere, og det er jo som selvsagt ikke holdt. Ærligt så har jeg sgu nok et (til tider) vildt temperament, og det er jeg på ingen måde stolt af. Men når man har temperament som mit bliver folk ofte helt passive og uden reaktion når jeg bliver vred, men ikke Vix. Hun har selv temperament som en lille spansk tyr - altså hun kan blive sur.. 

Egentlig er det underligt at skulle synes det er en gave at ens kæreste kan blive vred og banke i bordet, men det er virkelig ret når man er vant til stille mennesker uden raktion. 

Nu sidder nogle af jer sikkert og tænker; nå så bølgerne går højt hjemme hos jer? 
Og svaret er på magisk vis: Til tider.

Vi er nemlig ikke sådan et par som går og hakker i hinanden hele tiden, nej vi laver simpelthen en kæmpe eksplution i stedet for - altså med gode mellemrum imellem. Og det kan så være i helt utænkelige situationer og ende med vi står ude på en motorvejsafkørsel og råber af hinanden henover køleren af en bil. Det er også sket at rundstykker, sodavand, sko og puder er blevet kastet igennem luften (ALDRIG mod hinanden) i et vreds udbrud. Men én ting er helt sikker, vi bliver ALTID gode venner igen! 

For når man står der og får sagt en masse dumme ting, kan det måske være svært for andre at se kærligheden, men jeg kan se og mærke den. Jeg ved at vi kun skændes fordi vi begge har følelser i klemme. Fordi vi er så glade for hinanden at tanken om at midste den anden kan få det til at kortslutte i hovedet på os hver især.. Og derfor ender det jo sjovt nok også med vi ligger stor tudende i hinandens arme og siger undskyld..

Det er sjovt med kærlighed, for Vix er den første jeg nogensinde har været sådan rigtigt forelsket i. Det er underligt at vi imorgen har været kærester i 5 mdr og hver eneste morgen når jeg står mine øjne op og kigger på hende, så kilder det lige så meget i min mave som det gjorde første gang jeg så hende. Og hvis jeg vågner om natten og vi ikke ligger helt tæt, kan jeg faktisk blive helt ked af det. Tænk nu hvis jeg ikke skulle have hende i mit liv - den tanke har jeg slet ikke mulighed for at fuldende, for hun er mit liv! - Jeg vil elske at skændes med Vix hver eneste dag resten af mit liv <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar