onsdag den 24. september 2014

Et år

Hvad skete der lige ?

For præcis et år siden skrev jeg dette indlæg, fuld da følelser, forvirring og forhåbninger.
Jeg er sikker på Vix er skyld i nogle af de forvirringer jeg havde på det tidspunkt. Det er nemlig også præcis et år siden, jeg modtog et brev fra hende på vores allesammens BF/GF. 

Jeg husker tydeligt at have kigget hendes profil nogle (tusinde) gange, men jeg havde en anden fisk på det tidspunkt og skulle ihvertfald ikke beskyldes for at have skrevet til andre. 

Men, men, men jeg synes jo hun så dejlig ud og holdte mig heller ikke for god til at svare da hun endelig skrev. 

Det er idag M's fødselsdag, som det sjovt nok også var for et år siden. Jeg husker tydeligt hvordan jeg mellem arbejde, fødselsdag og tøjvask fandt tid til at svare på de mange beskeder der pludselig fløj igennem luften. 

Sjovt at tænke på hvad der kan ske på et år.. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar