onsdag den 17. september 2014

Lægen

Og den stive mand ..

Kender i det hvor man, ikke bare en, men to gange er blevet om man er mor til sin kæreste? 
- Det gør jeg.. 

Første gang var det en stiv mand i Blockbuster som kiggede på mig med store øje og spurgte så "Er det din søn?". Det skal lige siges at spørgsmålet kom max 10 sekunder efter jeg havde kysset Vix.. Jeg måtte skuffe ham med at HUN blot var min kæreste!
Anden gang er faktisk værre.. Vix skulle til læge og jeg var taget med som moralsk opbakning. Hendes navn bliver kaldt og vi tøffer mod lægens dør. Da vix er kommet ind og har givet hånd, vender den kvindelige læge sig mod mig og spørg: "er det din mor, du har med?". Jeg må kigge på hende med forundret øjne og sige "nej jeg er hendes kæreste".. 

Bagefter farvede jeg mit hår lilla og overvejede kraftigt at få mig en næse piercing. Kan det virkelig været rigtigt at min et år ældre kæreste ser så meget yngre ud end mig, eller er det alderen der er begyndt at trykke min 22 årige røv? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar