onsdag den 17. september 2014

Dating


Og hættetøjer .. 

Min veninde J, så på et tidspunkt en pige, som ikke ligefrem var sød ved hende. Hun var faktisk lige af en "dum gås" som min mor ville have sagt det på klingende jysk.. 

Gåsen er en meget feminin pige med langt hår og hun er rigtig girly i sit tøj valg. Egentlig ikke noget i vejen med hende ved første øjekast. På et tidspunkt ringer j og jeg sammen og her falder den tikkende bombe.. J fortæller mig at gåsen ikke ejer en hættetrøje og med det samme flyver denne sætning ud af munden på mig 
- "jamen så er hun jo ikke en skid lebbe". 

J har siden hen droppet den dumme gås. (heldigvis - host host) Hun har også fundet ud af at gåsen nu dater en fyr - jeps min gaydar tager ikke fejl! 

En hættetrøje er et musthave som lebbe. Jeg kender ihvertfald ikke en eneste lebbe som ikke ejer en hættetrøje - hurra for fordomme ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar