tirsdag den 13. oktober 2015

Hov ..

Det havde jeg jo helt glemt .. 

Igår læste jeg en artikel på dagens.dk, om 9 virkelig akavede ting, som sker for alle under sex - læs artiklen her

Jeg nåede at læse mig grinende, frem til punkt nummer 5, hvor det så gik op for mig at, "gud ja! Det er jo skrevet til/om heteroer"..

Til hverdag går jeg rundt i min egen lille verden og tænker ikke over, at jeg er "udenfor nummer", altså at det er mig, som er "anderledes". Jeg er jo bare mig, og jeg har en dejlig kæreste, og tænker ikke over at hun er af samme køn som jeg selv, det er for mig jo helt normalt og lige som det skal være. 

Så når jeg ind imellem bliver ramt af den virkelig verden og "opdager" at jeg er lesbisk, så bliver jeg sgu helt overrasket! 

Måske, det lyder lidt mærkeligt, men indimellem glemmer jeg helt, at min måde at lever på ikke helt er som andres.

Men det er jo egentlig bare et godt tegn, for det må jo betyde at jeg/vi ikke bliver berørt af det mange andre oplever, nemlig at møde modstand fra fx familie, venner og samfundet.. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar