søndag den 25. oktober 2015

Søvnløs

Og Sallings julekatalog .. 

Igår var vi til Nordic Ink/Brew Festival med min mor, det endte med at både kæresten og min mor kom hjem med en fin halv store tatovering - Vild weekend, alligevel! 

Min mor havde taget Sallings julekatalog med til mig, så da vi endelig ramte sofaen igår kl 21,30 gik jeg i krig med at finde juleønsker. Og jeg kan godt mærke jeg er blevet ældre, for nu står der kopper, gryder og sengetøj på min ønskeseddel, istedet for makeup og tøj.. Jeg må nok sande at jeg et blevet mere praktisk med årene.

Men men men, Sallings julekatalog åbnede også op for pandoras æske .. Jeg sad og viste min kæreste ting der måske/måske ikke var mig. Det var starten på en masse tanker og en søvnløs nat!

Vi begyndte nemlig at åbne op for nogle følelser jeg ikke rigtigt har ville åbne for før.. 

Jeg er flyttet ind i hendes hus og har egentilg ikke rigtig taget nogle personlige ting med her til, da jeg synes det jo stadig skal være hendes hus/hjem og ikke vil ændre på tingene, for hun har jo valgt de skal være som hun gerne vil have dem og respektere jeg. Hun vil gerne have jeg tager nogle ting med så jeg også kan følge mig hjemme her, men igen det er jo hendes hus og derfor skal det være hendes ting - tænker jeg!

Så lige nu er status på ting jeg har her udover tøj og makeup, følgende: nogle køkkenredskaber, en kommode, en sofa pude og et billede af min mormor. 

Når jeg lister det op på den måde kan jeg også godt se det måske ikke virker af meget, men hun har jo alle de andre ting der skal ting for at have et hjem.

Alle mine ting står til opbevaring ved hendes bror og resten ved min mor, så egentlig er det bare at hente dem. Men skal/skal ikke? Det er jo stadig hende hus, også selvom det er fælles hjem.. 

1 kommentar:

  1. Hej Linea
    Jeg læser din blog indimellem og synes du skriver godt:-)

    Kan ikke lade være med at tænke på, om du har fået bearbejdet dit seneste break up? Jeg dømmer dig slet ikke og du har helt sikkert dine grunde til, at du er gået direkte fra et forhold og til et andet.

    Håber det er okay, at jeg spørger.

    Vh Camilla

    SvarSlet