torsdag den 22. oktober 2015

Mens

Og hormoner .. 

Godtnok har vi ikke været sammen så længe, men alligevel var vi allerede nået at komme i synk med vores menstruation..Det er vi så ikke længere .. Desværre!!
 
Så nu er det omkring 14 laaange dage vi er i mens-helved, med en masse hormoner og humørsvingninger.. Okay det er mest mig der står for den del.. Jeg bliver nemlig hurtigt "smittet" når andre er hormonelle, så jeg er faktisk frygtelig i de samme 14 laaange dage - stakkels min kæreste! 

Den anden dag kunne jeg slet ikke stoppe med at tude, og det var selvom jeg ikke helt selv var klar over hvorfor jeg var begyndt! Men én ting var helt sikkert og det var at min kæreste måtte have noget af skylden, så jeg måtte hulkende prøve at fremstamme hvad der nu var galt, men det kunne jeg heller ikke da der jo egentlig ikke var noget galt.. Det blev det så kun værre af, for hvorfor ligger jeg og tuder over ingenting? VRÆÆÆÆL! Så var jeg først rigtigt igang, men sød og rolig kæreste bevarede overblikket og fik mig trøstet.

Så nu beder jeg til de højere magter om at vi må gå i synk, så vi kun skal have én laaang uge i mens-helved! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar