tirsdag den 15. marts 2016

Forår

Det er som om foråret for alvor er på vej - hvor er det skønt! 😃 Endnu en dag er blevet brugt udendørs, så vi er nået et godt stykke med hønsehuset 👍🏼🔨 

Solen har skinnet hele dagen og jeg kan mærke i ansigtet at der også har været kald på ☀️ Det er SÅÅ fed en følese at mærke huden har fået noget farve og at kroppen har fået en ordentlig omgang c-vitamin 👍🏼 

Igår da jeg lå i trillebøren og nød livet ekstra meget, faldte mit blik på vores store smukke træ! Træet er smukt på alle årstider, men igår hvor solen skinnede og fuglene sang, var det bare ekstra smukt! Jeg glæder mig til der kommer blade på og der rigtigt er forår/sommer 🌳 

Kl er nu 2125 og jeg er gået i seng, helt mørbanket efter en skøn og produktiv dag 😴💤 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar