onsdag den 16. marts 2016

Tidligt op - tidligt i seng ..

Jeps jeg har endnu en gang været tidligt op .. Er begyndt at vågne kl ca 6 også kan jeg bare ikke sove mere .. Solen skinner, så det er jo ikke helt dårligt at komme op ☀️ 

Vi når også en del mere når vi er tidligt oppe, så det er jo bare skønt! Tilgengæld så går jeg/vi så også i seng kl senest 22, men pyt! 😴 Så har vi heldigvis mange lyse timer hvor vi er vågne 👍🏼 

Idag har vi fået sat tråd på hønsehuset 🐥👍🏼🔨 jubii! Det kostede kun ét slag over tommelfingeren 🙈 men tilgengæld tror jeg hele Frederikshavn hørte det 😳 forpokker det gjorde av! 

Det ender med at blive det smukkeste hønsehus når vi er færdig! Som nordjyde er det jo ikke aå godt at rose sig selv, men jeg er pave stolt af vores arbejde! 🙂🏠 Skal nok vise billeder når vi er helt færdig! 

Idag har vi også fået en lille kylling mere - det er en fede kylling, og sådan nogle har vi aldrig haft før så det er lidt spændende .. Jeg håber dog på at der kommer et par mere ud af de sidste 9 æg i maskinen 🐣🐥 

Nu må jeg hellere slutte for idag så jeg kan få noget søvn 💤 
Her er huset med tråd på 😉🔨

Ingen kommentarer:

Send en kommentar