torsdag den 10. marts 2016

Fredericia

Bum bum .. Ikke bare en, eller to gang men hele tre gange har jeg brændt fingrene i den by .. Og imorgen skal jeg så dertil med min nuværende kæreste - denne gang for at arbejde. 

Det bliver underligt at besøge en by jeg af flere omgange har kaldt mit hjem, ikke fordi jeg har noget i klemme, men fordi mit liv aldrig var helt godt i de perioder jeg har boet der. Ikke ét ondt ord om mine tidligere kærester, men jeg personligt har ikke haft det godt med mig selv. 

Nå men heldigvis kommer jeg der til med min klippe og en som jeg ved vil gribe mig hvis jeg skulle falde og det er jo rigtig skønt ☺️👍🏼 

Endnu bedre er det at vi har fået 10 kyllinger som pipper rundt i stuen 🐣🐣
Som altid når vi tager afsted har vi fået moster Tove til at flytte ind (min kærestes moster, men jeg låner hende lidt 😉) så hun kan passe alle dyrene og sikre sig alt er iorden til vi kommer hjem - skønt med en god familie ❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar