fredag den 11. marts 2016

Søvn

Løs ..
Ligger her på hotellet og er totalt søvnløs - underligt for jeg er egentlig rigtig træt og synes jeg burde kunne sove 💤😴 men åbenbart ikke .. 

Så nu har jeg sat mig i kø til skat, for at tjekke om der kommer noget retur .. Det har alle andre også valgt at gøre 😃 så jeg i kø efter 62000 andre, men stille og roligt arbejder vi os hen mod min tur 👍🏼 

Min kæreste ligger ved siden af og sover så sødt ❤️ hun var godt træt oven på den laaaange køre tur og så er det nok også tankerne omkring en masse arbejde her i weekenden der gør at hun er træt på forhånd - også tror jeg desværre også at der er noget sygdom undervejs for hende 😕 øv! 

Nå men lækkert hotel vi er på, kryb i ly kro i Fredericia - også har vi lige fundet ud af der er pool, så imorgen må vi ud og købe noget badetøj så vi evt kan få en dukkert når vi kommer tilbage efter en lang dag 🏊🏼 
Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan få lidt søvn nu - godnat ☺️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar