onsdag den 23. marts 2016

Godmorgen

Jeg har sovet på sofaen i to dage, da vi har haft ferie barn på besøg og 3 mand i en trekvart seng, bare bliver for meget 😁 
Det er nu meget hyggeligt med sådan en lille trold på besøg ❤️ 

Jeg har været vågen i godt i en time nu, men har ikke ville vække de andre sovetryner så jeg putter stadig under dynen - det føles helt søndags agtigt 🙈 

Jeg glæder mig til at se min kæreste når hun står op .. Det lyder fjollet, men jeg glæder mig virkelig meget 😂 

Bliver helt glad inden i når jeg tænker på hvordan hun kommer gående igennem stuen og hen til mig for at kysse mig godmorgen, helt morgentræt og med blød og varm hud - mmh det er den bedste følelse inden i 😍

I får lige et gammelt billede, men et billede der beskriver lige præcis den følelse jeg har inden i 😘 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar