torsdag den 24. marts 2016

Land livet

Man ved bare at man bo på landet når der står ting som: gavekort til jem og fix, krampepistol og alt godt fra Harald Nyborg på ens ønskeseddel .. 

OG man faktisk får ikke bare et par men hele to par gummistøvler i fødselsdagsgave 😁🎁 - altså et par til hverdags brug og et par fine til at tage på når vi skal noget 🙈 jeps jeg har fine gummistøvler på når vi skal i byen 😂 

Herhjemme er vi også begyndt at snakke om "mennesketøj", altså det tøj andre mennesker går i til hverdag, hvor vi går i arbejdestøj ☺️🔨 

Faktisk så går jeg for tiden kun i arbejdestøj og nattøj - men det er nu også noget af det rareste jeg har at tage på 😁  

Lige nu lægger jeg i mig fine nattøj, som består af lange underbukser med stjerne systerme på, en grøn hættetrøje og mine lækre hyggesokker - Gud hvor må min kæreste tænke jeg er sexet 🙈 nu vil jeg sove - godnat 💤😴

Ingen kommentarer:

Send en kommentar