tirsdag den 19. april 2016

Ugens revy

Sidste uge gik meget hurtigt.. Faktisk så hurtigt at jeg ikke kunne nå at blogge. Eller det er løgn, men jeg var SÅÅÅÅ træt når jeg havde tid at jeg ikke kunne tage mig sammen til det.

Ugen gik med at bygge poly tunnelen færdig, og lave kasser rundt om den med plads til jordbær planter og rundt om vores højbede fik vi bygget en "kasse/kant" til ærter :)

Min kærestes niece A, var oppe og hjælpe med at bygge (Y) Det er altid dejligt med lidt ekstra hjælp i haven :)

Vi mangler nu male den "kasse/kant", den skal også være antazit grå ligesom højbedene er blevet :)

Mine gamle gummistøvler (med mange huller i) fik også en lille "make over", det vil sige, de blev til jordbær-plante-holder (måske det er et ord jeg selv har fundet på, men jeg kan lide det :)

Jeg var også en tur på arbejde med min kæreste, for at fotografere et par konfirmander mere. Det er altid hyggeligt at være med på shoot, og få lov at assistere min kæreste (:

Det blev til en lidt blandet landhandel, men et lille hurtigt resume af hvad ugen bragte :) Der kommer lidt et par billeder herunder, dog i helt tilfældig rækkefølge :)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar