tirsdag den 19. april 2016

Hæklning

I sidste uge blev jeg endelig færdig med min "pølle pude". Det er et projekt jeg startede på i starten af marts og nu er blevet helt færdig med :)

Jeg var egentlig gået en smule død i projektet, og var tæt på at opgive det, men hang alligevel i og fik det færdig gjort. Det er jeg nu rigtig glad for jeg gjorde! Resultater er blevet langt bredere end jeg havde forventet, så jeg er glad! :)

Projektet har også givet mig blod på tanden til at lave endnu en pude - Denne gang er det en aflang pude der er på nålen. Pølle puden er hæklet i sart grøn bomuldsgarn, mens den næste har lidt mere pang på med farverne. Jeg bliver så glad af den gule farve, selvom min kæreste ikke lige er fan af den, så er den bare så dejlig opløftende. Jeg tænker den er "sommer gul", altså sådan en glad farve :)

Jeg har allerede hæklet den ene side af puden færdig, og 1/3 af den anden, så der går forhåbentlig ikke så længe inden den er færdig og jeg kan vise den frem :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar