søndag den 15. maj 2016

At elske og være forelsket

Det er bare ikke det samme .. 

Nej forelskelsen er den der følelse man har inden i, hvor alt er perfekt og man slet ikke kan forestille sig at noget skulle kunne skille jer ad.. Det er de små sommerfugle i maven, som gør en helt fjollet, og til tider faktisk psykotisk. 

At elske er at blive sammen selvom alt prøver at skille jer ad, og blive ved med at elske selvom tingene er svære og den man elsker måske ikke fortjener det.

De to ting er vidt forskellige og skal på ingen måde blandes sammen- mange mennesker misbruger ordet at elske, og det synes jeg efterhånden er synd! For ordet mister sin betydning. 

Jeg elsker min kæreste og jeg er også forelsket i hende ❤️ Hun kilder i min mave og jeg kunne ikke tænke mig at være andre steder! Det er forelskelsen, men jeg elsker hende også! For jeg vil kæmpe for at få vores forhold til at fungere uanset hvad der måtte komme i vejen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar