mandag den 16. maj 2016

Børn og katte


Jeg elsker børn! Men jeg er nu vild med at man kan aflevere dem tilbage til deres forældre igen 😉 

Ja det er et farligt emne jeg er ved at kaste mig ud i, men alligvel vil jeg skrive omkring det ☺️ 

Jeg er 24 år gammel og har ingen børn .. Min kæreste er noget ældre end mig slev og har heller ingen børn .. 

Skal vi have børn ? Nej, det skal vi ikke!
Hvorfor skal vi ikke det? Fordi vi elsker vores liv som det er- egoistisk og frit. Det vil sige vi kan vælge at rejse afsted imorgen og kun skulle tænke på at have nogle til at passe vores dyr ☺️ 
Det ville vi ikke kunne med børn. 
Derudover er min kæreste ved at være for gammel til det pjat 🙈 Hun har fra valgt det igennem sit liv og jeg har selv valgt at vælge det fra i takt med jeg har valgt hende til! 

Da jeg blev gift var det med planen om at skulle have børn og helst i en fart, men sådan gik det ikke.. Nej jeg fik cyster på mine æggeledere og gennem gik et længere forløb med smerter og sygehus, men heldigvis blev jeg rask! 
Som i ved så holdte mit ægteskab dog ikke.. 

Jeg fandt så sammen med min eks kæreste "Vix" og vi snakkede ofte om børn og var meget tæt på at gøre nogle seriøse tanker imod det, men inden vi kom dertil blev jeg igen "syg". Jeg fik svære celleforandringer og faktisk var det så slemt at jeg havde det man kalder "et forstadie" til livmorhals kræft.. Så de planer røg ud af vinduet og det samme gjorde vores forhold senere hen.

Så hver eneste gang jeg har tænkt i retningen af børn så er der sket noget med min krop. Jeg har måtte tage stilling til om jeg ville havde fjernet min livmor, hvis det ville udvikle sig til kræft. Beslutningen tog jeg hurtigt og uden at blinke- jeg ville hellere leve end at have børn!

Min endelig beslutning er at jeg ikke skal have børn, mit liv egner sig ikke til børn. Jeg elsker at være egoistisk! Og jeg står gerne ved det - det er ikke en skam at sætte sig selv og sine drømme først, frem for alt andet☺️ 

Jeg elsker det egoistiske liv vi har, hvor vi kan stå op kl 6 om morgenen og fange fisk hvis det er det vi vil eller vi kan rejse afsted i weekenden og ikke tænke på andet end os selv! Jeg vil ikke lave noget om - så selvom det lyder sukker sødt, så er jeg lykkelig hvor jeg er og mangler ikke børn i mit liv ☺️

Så ingen børn, men tilgengæld har vi verdens dejligste kat 😍 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar