onsdag den 11. maj 2016

Tyveri og fravær

Jeg har været en del fraværende her på blogge de sidste par uger, det var et valg jeg tog da jeg lige pludselig synes folk kom tæt på, på den dårlige måde .. Det skal sige at vi har haft indbrud og fået stjålet nogle ting, og det er sket i forbindelse med vores blogs, Facebook og hjemmesider (min kærestes og min, altså). Derfor tog jeg en pause fra Facebook (min egen profil, ikke arbejde) og min hjemmeside valgte jeg simpelthen at lukke helt ned. Bloggen her blev sat på stand-by og Instagram på halv blus. 

Men nu er jeg tilbage, for jeg vil ikke leve i frygt for andre! Nej jeg vil have min frihed og min ret til at leve og kunne skrive som jeg elsker 😊 Også skal sådan nogle elendige hundehoveder og hængerøve til tyveknægte fandme ikke have lov til at tage modet fra mig 😊 

Så nu er stilheden ovre så i kan godt glæde jer! Jeg har en masse på hjertet 😉 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar