lørdag den 23. marts 2013

Måske vi ikke kender hinanden ..

Alligevel ? 

I går aftes var jeg, som I måske ved, på besøg ved M. Det endte i en rigtig hygge aften, med cola, slik, en smule x-factor, film og en masse snakken! Klokken endte med at blive ret mange, før jeg var hjemme, så jeg vågnede lidt sent.

Tænk en gang, M kender en lesbisk(EP) som jeg ikke en gang vidste var homo! Ja, jeg var også ved at falde lidt ned af sofaen .. 
Her gik jeg og troede vi alle kendte hinanden, og så er det bare en illusion - det var en smule skræmmende. 

Faktisk har jeg fundet ud af, at der er ret mange lebber jeg slet ikke kender til, men som jeg alligevel har vidst hvem er! På facebook er jeg medlem af en gruppe der hedder "TheGaynessInDenmark". I gruppen er der virkelig mange lebber jeg aldrig har hverken set eller hørt om. Jeg tror måske det er et udtryk for at flere og flere springer ud, fordi det er blevet mere "normalt" at være homo! 

Jeg er glad for at den lesbiske verden udvides, og der er kommet nogle friske pust ind i vores ellers lille, og til tider lukkede samfund! Det kan være ramt af en del drama, og måske også være lidt sammenspist, da vi er mange der kender hinanden. Eller vi kender i hvertfald til hinanden og hinandens eks'er og deres eks'er osv..

Så til de der endnu ikke er sprunget ud vil jeg sige; tag springet, så vi kan lære hinandens eks'er at kende ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar